Την εμφάνιση ενός νέου κοινωνικού κινήματος στην Ψηφιακή Εποχή, των «Εργαζόμενων-Ακτιβιστών», αποκαλύπτει νέα παγκόσμια μελέτη που πραγματοποίησε η Weber Shandwick.
Μία πρωτοποριακή παγκόσμια μελέτη που συντάχθηκε από τη Weber Shandwick,αποκαλύπτει ένα νέο κοινωνικό κίνημα που βασίζεται στον «ακτιβισμό των εργαζομένων» στην ψηφιακή εποχή των social media.
Οι εργαζόμενοι-ακτιβιστές προβάλουν το χώρο εργασίας τους, υπερασπίζονται τους εργοδότες τους σε περίπτωση κριτικής και δρουν ως υποστηρικτές online και offline. Ένας στους πέντε εργαζόμενους (21%) υπολογίζεται ότι είναι «εργαζόμενος-ακτιβιστής» και ένα άλλο 33% έχει υψηλή δυναμική ώστε να γίνει. Όσο το κίνημα μεγαλώνει με αυξανόμενη ταχύτητα, οι εργοδότες έχουν τη μεγάλη ευκαιρία να συνδεθούν και να κεφαλαιοποιήσουν αυτούς τους δυναμικούς υποστηρικτές. Διαφορετικά, θα διακινδυνεύσουν να χάσουν μία δυναμική ομάδα υποστηρικτών και στη χειρότερη περίπτωση, να αποτύχουν να περιορίσουν επικριτές που έχουν τη δύναμη να ανατρέψουν τη φήμη της εταιρείας.
«Το κίνημα του εργαζόμενου-ακτιβιστή δεν πρέπει να υποτιμηθεί» δήλωσε ο Micho Spring, Global Coorporate Practice Chair της Weber Shandwick. «Η αναγνώριση και η ενεργοποίηση των εργαζομένων που επιθυμούν να αυξήσουν το επίπεδο της εξαιρετικής υποστήριξής τους στις επιχειρήσεις τους, θα έπρεπε να αποτελούν σημαντική προτεραιότητα για τους διευθύνοντες συμβούλους».
«Αυτό σχετίζεται ειδικά με τους εργαζόμενους στη ζώνη της ΕΜΕΑ. Γνωρίζουμε μέσα από συζητήσεις με τους πελάτες μας, ότι η αφοσίωση των εργαζομένων είναι στην κορυφή των προτεραιοτήτων τους και η επένδυση στον ακτιβισμό των εργαζομένων θα αποτελέσει έναν νέο δρόμο για το μέλλον» δήλωσε o Jim Donaldson, Executive Vice President, Corporate Communications, EMEA.
Ετικέτες: Έρευνες, Interactive news
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου